Україночка

Ще з давніх часів вишита сорочка була традиційним одягом українського народу. Сьогодні вишиванка й досі займає особливе місце в гардеробі кожного українця. Звичайно ж щодня її не носять, а одягають в основному з нагоди якої-небудь урочистої події. У Львові, де я живу, людей одягнених у вишиту сорочку можна побачити досить часто - в церкві, на свята, на народних гуляннях, просто у вихідні. Останнім часом стало популярним організовувати весілля в національному стилі, де наречений і наречена, а також їхні гості одягають українські костюми або окремі елементи костюма.

Цю сорочку я вишивала для доньки своєї подруги. Хотілося відійти від традиційних чорно-червоних тонів і вишити щось більш веселеньке. Основною умовою було використання рослинного орнаменту. Переглянувши чималу кількість вишиванок й напевно більше сотні візерунків, я зупинилася на трояндах. Маленькі, великі, середні - всі вони стали головною прикрасою наряду для цього пустотливого дівча.

Мені принесли вже розкроєні деталі сорочки. Помилятися не можна було: після випорюванні могли залишитися сліди, особливо від червоних ниток. А в разі, якщо якась деталь буде зіпсована, шанси віднайти тканину такого ж білого відтінку будуть невеликими.

Вишивати було досить цікаво. По-перше, я ще ніколи не працювала з одягом, а по-друге, я повністю переробила колірну гамму обраного візерунку. В оригінальному варіанті застосовувалося лише два кольори - чорний і червоний. Мені було страшенно цікаво побачити кінцевий результат. Перший рукав був готовий буквально через два дні. З другим справа просувалася не так швидко (ну, важкувато мені вишивати одне і те ж).

Закінчивши, я віддала подрузі замовлення. Вона не знала, який візерунок я вибрала та які кольори використовувала. Хотілося зробити сюрприз. Сюрприз вдався. Вона була задоволена. І я, відповідно, теж.
Гарних вам вихідних!

Comments

  1. Надзвичайно красива вишиванка! Просто любуюсь...:)

    ReplyDelete
  2. Здравствуй, Наташа!! Приятно познакомиться с тобой и твоим красивым и познавательным блогом!
    Вишиванка вийшла дуже гарна!!

    ReplyDelete
  3. Автор блога6 March 2011 at 14:44

    Іра-Blueberry, дякую!

    Елена, а звідки в Росії так вміють говорити українською?? :)) Я також дуже рада знайомству.

    ReplyDelete
  4. Наташа, как же красиво, нет слов! И пост очень интересный, спасибо! :)

    ReplyDelete
  5. Я, как человек, который имеет непосредственное отношение к этой девочке, а точнее ее мама, не могу трезво оценивать этот пост :). Напишу только, что у нас всегда спрашивают, откуда такая красивая вышыванка. Спасибо, Наташенька !
    P.S. Крестник стоит в очереди :).

    ReplyDelete

Post a Comment

Цитата дня