Для дитячого ліжечка

Я завжди захоплювалася майстринями, які займаються клаптиковим шиттям. А після того, як я спробувала зробити найпростішу ковдрочку, я стала захоплюватися ними ще більше. Це виявляється така копітка робота! Значно простіше взяти яскраву тканину та зшити по периметру виріб. Але перш, ніж зробити такі висновки, я все ж таки зважилася спробувати. І ось що з цього вийшло. 

Я гадала, що клаптикове шиття - це найкращий спосіб позбутися залишків тканини. Як відомо, я всіляко намагаюся розвантажити своє рукодільне сховище, яке чомусь з роками лише збільшується. Я про це писала раніше. Так ось, як виявилося, для такого виробу, як ковдра, потрібно докупити наповнювач, а також тканину на зворотну сторону. Коротше кажучи, ідея з "розвантаженням" провалилася. Зате тепер у мого синочка є така ковдра.

Спочатку я планувала, що ковдру буду використовувати як килимок для гри. Її розмір 100х130 см. По центру я вишила іграшки (книгу, паровозик, коробку з кеглею та барабан). Кожну картинку повернула на 90 градусів по відношенню до попередньої, так щоб з будь-якого боку можна було переглядати картинки. Візерунок з різнокольорових квадратиків симетричний.

Як додаток до ковдри, я зшила дві подушки. Обидві невеликі: всього 35х45 см. Подушка з іграшками більше підходить, на мій погляд, для хлопчика. А та, де дітки гойдаються на гойдалці, мені здалася трохи дівчачої, тому я додала мереживо. Тепер вже точно не помилишся, що вона для дівчинки. Ось тільки дівчаток у нас немає. Треба буде щось придумати... :)

Comments

  1. Классно!Очень красиво и нежно хочется самой стать малышом,на таких подушечках так и хочется прикорнуть.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ой, Софья, это точно. Жаль что у нас детство было не настолько красочное. Мы теперь с детьми сами играемся их игрушками. :)))

      Delete
  2. Ой, я точно за это не возьмусь. очень красиво. И так хочется такую же красоту.

    ReplyDelete
  3. отличное одеялко и красивые подушечки!
    а девочка появится, если сильно захотеть)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Будем значит хотеть, Юля! :)))

      Delete
  4. Здорово, я тоже своим девчушкам собираю покрывала )))... именно собираю по остаточкам от игрушек )) пока делаю лицевую часть из квадратиков... Наташа, я не сильна в квилтинге... подскажите, вы простегивали переднюю и заднюю часть одеяла, т.е. соединяди их вместе???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Оля, думаю, у меня еще рано совета спрашивать. Я простегивала только верх с наполнителем, а низ сам по себе. Как по мне нормально и так. А что профессионалы скажут?

      Delete
  5. какой замечательный комплект!!!!!

    ReplyDelete
  6. Все вместе очень здорово смотрится)))

    ReplyDelete
  7. Отличное одеяльце получилось. Очень нравится сочетание цветов..

    ReplyDelete
  8. Спасибо, девочки, очень приятно. Не зря значит я мучилась!! :)

    ReplyDelete
  9. Очень красивый и нежный комплект!! супер!

    ReplyDelete

Post a Comment

Цитата дня