Пізній ранок

Чи то сонце лінується і перестало мене будити вчасно, чи то я знесилена, що з кожним днем прокидатися все важче? Дивина якась. На морі, як рання пташка, зі світанком вже готова летіти кудись, а тут близько десятої відриваю одне око і думаю: "Ну ще трошечки..." Запарю-но я собі кавусі... Молоко скінчилося...

Я на своєму балкончику в затишній компанії з лялечкою Кенді. Хоч вона піднімає мені настрій. За три місяці моєї відсутності наш зимовий сад зжерла тля. 😥Залишила мені лице цю троянду, яка скоро має цвісти.

Я нарешті віддала своє найдовше замовлення. Чотири місяці дві серветки атласними нитками з трьох відтінків. Роботи там було всього на пару днів, але щось так тяжко воно мені йшло. Напевно тому, що вже в'язала цей візерунок. До повного щастя замовили ще й у двох екземплярах. Другу серветку, трохи більшу, діаметром 70 см,  я так і не зазнимкувала, так вона мені набридла. Тому на згадку залишилася лише ця. Потім буду шкодувати.

Comments

  1. прочитала первые строки..и побежала на кухню за кофе с мыслями, что и мне тяжело вставать..и будильник я перевожу по утрам раза два...одним словом..ОСЕНЬ..
    А салфетка очень красивая и нежная..))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо, Анна. Да, наверное, осень на меня так влияет. А зимой я вообще, как медведь, в спячку залягу. :))

      Delete
  2. о такаж ж ситуація але практично цілий рік, спати хочу, чого і рано лягаю і пізно встаю. Салфетка гарна, розумію як то надоїсти може робити копію чогось та й ще в двойному екземплярі) ну нічо вже віддала, можна і за щось інше братись

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ой, і не кажи, Христинко. Мені аж руки чесалися щось інше зробити. Спокуси навкруги повно, а я мушу в'язати.

      Delete
  3. Красивая салфетка! Я тоже с будильником не дружу! Ставлю его на 05.45 и звонит он через каждіе 15 мин аж до 06.45. Издеваюсь я над собой! ))0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Оля, ты прямо как мой муж. Наведет на 6:30 и слушаем его (будильник)целый час. :))

      Delete
  4. Привет мужу....)))))))))))))

    ReplyDelete
  5. Кофейная снежинка! Чудесная салфетка!
    Жуть как не люблю делать повторы. Если приходится, то что-то всегда изменяю.

    А мы утром просыпаемся под гульканье сына) потом дочь подтягивается с сонной мордашкой. Так что утро у нас хмурым не бывает)

    ReplyDelete
  6. Утренняя гармония, пусть и без молока)

    ReplyDelete
  7. Обалденно красивая салфетка!!!!!!!!!!!Утро начинается КРАСИВО:))))))))))

    ReplyDelete
  8. Солнышко само поздно встает и нас так же будит.
    Салфетка нежная-ты молодец.

    ReplyDelete
  9. Наташенька, как же красиво и уютно! И куколка, и кофе, и салфетка... Такой душевное тепло бывает зимним воскресным утром, когда просыпаешься от запаха кофе, понимая, что спешить никуда не надо, натягиваешь шерстяные носочки, и... такое счастье, как в детстве)))
    А салфетка потрясающая!!! До чего же тонкая работа! А повторы тоже не люблю))

    ReplyDelete
  10. Наташа, у меня будильник тоже трезвонит через каждые 10 минут...А салфеточка-просто чудо! Какие шикарные цвета!!!

    ReplyDelete
  11. Наташа. какая красивая салфетка! Нравятся переходы цветов, необычно для салфетки, как мне кажется, но так красиво! а кукла-то, кукла, хочу такую! ))) Очень классная! Это не ты шила? ))

    ReplyDelete

Post a Comment

Цитата дня