Вишивки Гуцульщини

Якщо говорити про мої захоплення, то крім вишивки, мене завжди вабили книжки. Запах свіжої фарби, шелест сторінок, дизайн хвилюють мене не менше, ніж сам текст. Захоплюючись безцінною колекцією книжок з української вишивки своєї коліжанки Світлани Галущак, я вирішила і собі зібрати вишивальну бібліотеку.

Ця книга - є третім альбомом із серії "Вишивки Карпат". У ньому зображено 100 узорів автентичних вишивок святкових жіночих та чоловічих сорочок кінця ХІХ ст. і до наших днів.
Вишивки подані у вигляді розводів в чорнобілому варіанті з обох сторін:  лицьової сторони (справа) та з вивороту (зліва).
Вчитися вирішила на дитячих речах, вони маленькі і вишиваються значно швидше. Ось такий мотив я собі вподобала. Це є фрагмент дитячої сорочки Яремчанщини.
Низинка грунтується на техніці "уперед голку" і вишивається зі споду. Саме виконання шва з вивороту (низу) і зумовило його назву. Вишивати треба поперек узору почергово то вгору, то вниз, зліва направо. Як виявилося, найскладнішим було вишити перший ряд. Тут треба дуже уважно рахувати нитки, бо якщо помилитися одразу, потім увесь орнамент виглядатиме неправильно.
Отак має виглядати вишивка після того, як ви закінчите вишивати чорними нитками. Тепер перевертаємо роботу на лицьову сторону і, дивлячись на взірець, лічильною гладдю заповнюємо проміжки кольоровими нитками.

Comments

  1. Шикарная книга, слов нет. Поздравляю с приобретением. От просмотра книг о рукодели я тоже получаю огромное удовольствие, не меньше чем от самого творчества.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Оля, спасибо. Я бы больше приобретала, но уж очень дорогое это удовольствие (краснею).

      Delete
  2. Потрясающая книга!

    ReplyDelete
  3. маю 3 рушники, вишиті низинкою. Хотіла бвишитище. поділіться , будь ласка, схемами.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ділюся. Слідкуйте за оновленням блогу, попереду ще декілька схем низинкою.

      Delete
    2. Хто підскаже ,де б купити таку книгу ?

      Delete
  4. Клас! З трудом починаю розуміти,цю техніку...вишиваю трохи менше року..з літератури лише журнали "У.В".вдячна за кожну корисну пораду чи урок.

    ReplyDelete
  5. Дуже приємно бачити ці книги. Я теж до них долучилась ) так як я власне є дизайнером цих видань. Працювала разом з п. Іриною Свойнтек. (Трішки не скромно, але так приємно коли бачиш, наскільки широкий обсяг вони отримали, і тоді тішишся і зі своєї праці теж!)

    ReplyDelete
  6. Дуже гарні і цікаві книжки. Щиро дякую усім авторам, які приймали участь у створенні таких цікавих творів.

    ReplyDelete
  7. Дуже сподобалася схема на 3 картинці справа, хотіла б вишити весільний рушник. Можна детальнішу схемку? щоб можна було по ній вишивати на пошту kbgsdws@mail.ru

    ReplyDelete

Post a Comment

Цитата дня