вівторок, 17 червня 2014 р.

Червоне - то любов

Після того, як я залишила посаду редактора "Української вишивки", найчастіше питання, яке мені задають: "Чим я займатимуся далі?"
Дівчатка, хочу вас заспокоїти. Своє улюблене заняття я не покину і надалі радуватиму вас своєю творчістю. Але тепер у дуеті з художницею і по сумісництву зі своєї подругою - Русланою Кушнірук. Зараз ми працюємо над третьою книгою із Кольорової колекції. Назву кольору, думаю, можна не озвучувати. )))) Більше про наш творчий тандем можна почитати у новому мистецькому блозі K&Y Ukraine.
А тим, хто хоче дізнатися, що буде у цій книжці, раджу зазирнути сюди.

6 коментарів:

  1. З нетерпінням чекаю виходу нової книжечки! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ларисо. Постараємося як найшвидше.

      Видалити
  2. Мене справді стривожила думка про журнал, чи він буде виходити далі, бо дуже подобається. Успіхів з новою книжкою!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксано, журнал виходитиме. Просто вже з іншим редактором. Приємно, що вам подобалася моя робота. Чесно. Бо я завжди сумнівалася чи тим я займаюся у житті? )))) Сподіваюся, що ви і надалі слідкуватимете за моєю творчістю, навіть не на сторінках Української вишивки.

      Видалити
  3. Красивый клатч:) Удачи! С нетерпением буду ждать книгу :)

    ВідповістиВидалити